duminică, 16 decembrie 2012

montarea unei mobile de bucatarie noi,la kit

Multi dintre noi au cumparat sau vor cumpara mobila de bucatarie de la firme mari care nu ofera montaj gratuit la domiciliu ( cum ar fi Praktiker, Baumax, Dedeman, Bricostore, sau altele). In cazul acesta avem doua variante, fie cautam o persoana care se pricepe sau o firma de specialitate , fie sa o asamblam singuri asumandu-ne risscurile si responsabilitatea pentru munca pe care o vom face.
Pentru cei care doresc sa asambleze singuri mobila de bucatarie , cumparata la kit, impachetata, am venit cu aceasta postare, dupa ce am gasit pe net filmuletul despre asa ceva.Imi cer scuze, deoarece filmul este in limba spaniola, dar sper sa va fie de folos.

Spor la treaba !

Un comentariu:

  1. Eu cand am avut nevoie pentru a-mi monta mobila cumparata de la diversi retaileri am apelat la http://www.asamblare-mobila.ro Pe care ii recomand.

    RăspundețiȘtergere