miercuri, 6 ianuarie 2010

exercitii fizice pentru artroza genunchiului (gonartroza)

Sper sa fie folositoare aceste exercitii. Eu am inceput sa am ceva probleme si cu articulatiile soldului si ale genunchiului ( medicii mi-au spus ca trebuie sa fac ceva pentru a nu avea probleme mai tarziu) si de cand practic zilnic (cu mici exceptii ) aceste exercitii , pot spune ca ma simt mai bine. Parca nu ma mai deranjeaza atat de mult acele dureri care apareau dupa efortul depus de mine atat in atelierul meu de mobila , cat si in activitatile gospodaresti sau la serviciu.
MULTA SANATATE TUTUROR !

3 comentarii:

  1. In general tratamentul presupune o combinatie de elemente: exercitii fizice, modificarea stilului de viata si administrarea de analgezice. In urma unor studii s-a demonstrat eficienta si rolul foarte important al colagenului la nivelul articulatiilor. Supramax articulatii, un supliment alimentar, care are ca substanta activa colagen hdrolizat, care stimuleaza cresterea celulelor din cartilajul articular si reda flexibilitatea articulatiilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. si unde pot gasi acest supliment?

    RăspundețiȘtergere
  3. Miscarea este esentiala in tratamentul dureri genunchiului.Miscarile intaresc musculatura si sprijina productia de lichid sinovial.Combinate cu un stil de viata sanatos vor duce la un succes in tratarea boli.

    RăspundețiȘtergere