joi, 31 decembrie 2009

"coltarul" facut de mine pentru mine

Deoarece odihna este foarte importanta pentru noi toti trebuie sa avem grija sa o facem cat mai placuta.Inainte aveam o canapea rabatabila , care odata cu trecerea timpului a inceput sa cedeze.Somnul pe ea devenise destul de incomod.Atunci am hotarat sa fac ceva.Am zis impreuna cu sotia ca totusi cel mai comod este un pat cu saltea tip relaxa.Am inceput sa studiez cum as putea face o canapea extensibila sau ceva pe care sa pot aseza acest tip de saltele.Pana la urma, am realizat doua paturi simple, pe care le-am asezat in coltul camerei sub forma de L.Astfel, ziua formeaza un coltar,iar seara rotesc un pat si il asez langa celalalt, rezultand un pat dublu de 2000 mm lungime si 1600 mm latime.Pentru a usura rotirea patului mobil, am montat doua rotile la capatul ce ramane la perete.In loc de spatar, am cumparat perne decorative pe care le-am asezat la perete.Acum e altceva.Ne odihnim mai bine noaptea , dar si ziua ne simtim mai in largul nostru.Costul total al materialelor folosit a fost sub 400 ron,plus cele doua saltele care m-au costat 330 ron.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu