vineri, 29 mai 2009

montare balamale aruncatoare

asa procedez eu .



video video

7 comentarii:

  1. as vrea sa va intreb cu cat trebuie sa fie mai mica usa pentru un mobilier care are usa incadrata, prinsa cu balamale ingenuncheate.

    RăspundeţiȘtergere
  2. daca usa este incadrata de toate laturile carcasei, atunci dimensiunile usii trebuie sa fie mai mici cu 4 - 5 mm decat golul in care se incadreaza. o sa revin daca doriti amanunte si cu schite, sau ma puteti contacata direct pe mail : nemarc08@gmail.com

    RăspundeţiȘtergere
  3. buna ziua, la ce distanta de marginea usii se da gaura cu freza de 35mm ? v-am vazut cand ati marcat, dar nu se vede exact distanta. Era 2cm si ceva. Este distanta asta standard la toate balamalele ? multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  4. la balamalele si placutele aferennte folosite de mine distanta este de 22,5 mm
    vedeti aici si modul cum se calculeaza distanta pentru amplasarea balamalelor aruncatoare.

    http://practic-nemarc08.blogspot.com/search?updated-min=2010-01-01T00%3A00%3A00%2B02%3A00&updated-max=2011-01-01T00%3A00%3A00%2B02%3A00&max-results=17

    RăspundeţiȘtergere
  5. buna ziua, va rog daca puteti sa imi spuneti cum se numeste cartea (autor, editura) in care se prezinta modul de montare al balamalelor aruncatoare.

    RăspundeţiȘtergere
  6. imi place cea ce faci....si eu lucrez in mobila dupa program la mine acasa:) spor la treaba!

    RăspundeţiȘtergere
  7. ajutoorrrrrr !! cum se calculeaza cele doua usi pentru un corp de colt????

    RăspundeţiȘtergere